February 26, 2010

Zaman Remaja

Tiba-tiba rasa rindu masa kolej dulu.Ada sahaja aktiviti yang akan dilakukan.Tak rasa bosan pun.Tapi sekarang?dah tak ada aktiviti macam dulu dah.duduk rumah tengok tv,makan,tido.Nak pergi jalan-jalan tak ada kawan pulak.kalau kuar sorang-sorang keluarga tak bagi.

Rindu dekat kolej bukak balik gambar-gambar aktiviti dulu-dulu.Kisah suka dan duka.Tapi semua tu jadi pengajaran dalam hidup untuk jadi lebih matang.Rasa macam nak pergi lepak jer dekat kolej macam dulu-dulu.Buat BBQ,main bola jaring,badminton,jalan kaki ramai-ramai pergi ke Taman Tasik Taiping,yang paling tak boleh lupa makan laksa dekat Taman Tasik.Sedap kot laksa dia.Jalan-jalan naik moto.Dan macam-macam lagi lar.Rindu sangat situasi tu.Tak terkata rindunya."Dah kata pun!".

Gambar-gambar Dolu-dolu

                                                                   Budak Kelas
BBQ 

Konvo at MMC KL
Last Day DMT7 at MMC (N)
Brithday kemek

Note : Dulu kini dan selamanya.. :)
Post a Comment