January 02, 2012

Variety Show Running Man



Variety Show Korean yang paling aishah suka sekali..Sekarang dekat Malaysia budak-budak remaja macam aishah (remaja ke!^_^) minat sangat dengan artis korean kan???Dulu aishah tak suka sangat dengan artis korea ni..Lepas tengok citer Running Man aishah terus tejebak..Kalau tengok citer ni mang boleh hilang kan rasa tension ..

Nak tahu napa aishah cakap macam 2??coz jalan citer ni mang sangat-sangat kelakar..Macam-macam aktiviti diorang akan lakukan..dekat malaysia belum ada lagi Variety Show macam ni..Sapa-sapa yang xpernah tengok Show ni cuba korang layan 1 episod je dulu, lepas 2 mesti korang nak tengok episod seterusnya..

Korang boleh tengok citer ni dekat Astro ONE HD atau korang boleh dowload cite ni dekat ISUBS..Artis-artis dalam Variety Show ni mang semua sempoi-sempoi je..Korang intai-intai dekat bawah kot ada artis yang selama ni korang minat ..Boleh lar korang layan cerita ni..he3..^_^

Kim Jong-kook


Yu Jae-suk


Song Joong-ki


Song Ji-hyo


Ha-Ha


Gary


Ji Suk-jin

p/s : Aishah suka oppa hik3..Sekali tengok mesti nak tengok lagi.Percayalah cakap Aishah! :)
Post a Comment